Do maja 2014 prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications (aktualnie - doradca zarządu), wiceprezes Związku Firm Public Relations. Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki, Marketingowe Zarządzanie Firmą na UŁ oraz studia doktoranckie na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Specjalizuje się w programach public affairs i community relations, jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów PR oraz zarządzania marką. Wykładowca London School of PR, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Komunikacji Marketingowej oraz Politechniki Warszawskiej.
W latach 2004-2006 była wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a 2009-2011 oraz od 2012 do chwili obecnej - wiceprezesem Związku Firm Public Relations.
Nominowana do tytułu PRotony 2008 w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji oraz do tytułu Dama Sukcesu 2008.Zdobywczyni (wraz z zespołem Telma Group) czterech Złotych Spinaczy.
Współautorka Leksykonu Public Relations, Sztuki Public Relations i powstającej właśnie Encyklopedii PR. Certyfikowany Praktyk NLP.
Nasz język, wymowa i ton głosu są skarbnicą wiedzy o nas, zdradzają nasz status społeczny, poziom wykształcenia, stan umysłu i zdrowia, osobowość. Wszystkie te elementy składają się na pojęcie „autoprezentacja”. Błędy gramatyczne, niechlujna wymowa, zaniedbane ubranie, zestresowany wygląd, mogą przekreślić nas w oczach odbiorców. Mogą sprawić, że starania o przychylne potraktowanie nas, czy organizacji, dla której pracujemy spełzną na niczym.
Dobra autoprezentacja to szacunek dla osób, do których mówimy, to pokazanie, że przyszliśmy z konkretną wiedzą, chęcią podzielenia się wiadomościami i że potrafimy je przekazać w sposób jasny, klarowny, opanowany i przejrzysty. Nasz strach, niepewność zostaną natychmiast zdiagnozowane.
Dlatego w wykładzie dotyczącym autoprezentacji skupimy się przede wszystkim na uświadomieniu sobie, jakie cechy zdradza nasze ciało, gdy nie jesteśmy dobrze przygotowani. Skąd bierze się trema, stres przed wystąpieniem publicznym i jak je opanować. Jak przygotować aparat mowy tak, aby niechlujna wymowa nie stała się obiektem drwin publiczności.
Ten wykład to nie tylko zestaw technicznych ćwiczeń. To przede wszystkim praca z samym sobą, swoimi słabościami, swoją psychiką. Praca z głosem i oddechem jest zaglądaniem w głąb siebie, w nasze zablokowania. Kiedy solidnie popracujemy nad tymi elementami, każde wystąpienie będzie dla nas przyjemnym doświadczeniem, a my staniemy się prawdziwymi profesjonalistami w sztuce autoprezentacji.
1. Umieć profesjonalnie przygotować się do wystąpienia publicznego
2. Świadomie zarządzać stresem
3. Poznać zasady doboru stroju oraz znaczenie wyglądu zewnętrznego w czasie wystąpień
4. Budować kompetencję za pomocą poprawności językowej
1. Pierwsze wrażenie – wygrana lub porażka w oczach odbiorców
2. Aktywne słuchanie jako niezbędny element dobrego wystąpienia
3. Komunikacja niewerbalna - skuteczny przekaz lub nieporozumienia
4. Znaczenie wyglądu zewnętrznego
5. Rola prawidłowego oddychania w budowaniu kompetencji dobrego mówcy
6. Stres w wystąpieniach publicznych
7. Budowanie kompetencji za pomocą poprawności językowej