Jarosław Filipek

Jarosław Filipek założyciel i prezes firmy CODES Consulting, zajmującej się budowaniem i zarządzaniem markami firm i produktów oraz podnoszeniem wartości marek. Ukończył studia wyższe na wydziale architektury na Politechnice Warszawskiej i University of Detroit oraz wydział wzornictwa przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jarosław Filipek wielokrotnie przedstawiał tematykę zarządzania marką w licznych publikacjach (ponad 100 artykułów w prasie ogólnopolskiej i branżowej, adresowanej do środowiska biznesu i marketingu), autorskich programach szkoleniowych dla kadry menedżerskiej oraz podczas wykładów na wyższych uczelniach (Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni, Wyższa Szkoła Bankowości, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Akademia Ekonomiczna w Krakowie). 
Współpracuje z autorytetami polskiej nauki, organizacjami studenckimi, prowadzi prace dyplomowe, wspiera i propaguje rozszerzanie wiedzy związanej z tematyką brandingu. Jako ekspert współdziała z kilkudziesięcioma stowarzyszeniami, organizacjami oraz wydawnictwami biznesowymi i marketingowymi.

Wykładowca Akademii PRoto. Prowadzi moduł „Tożsamość organizacji”.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin