.

 

Ambasadorzy marek: Iga Świątek dla LEGO Polska

dodano: 
09.01.2024
komentarzy: 
0

Polska tenisistka Iga Świątek w styczniu 2024 roku rozpoczęła współpracę z LEGO Polska.

W ramach współpracy z marką Świątek zabierze ze sobą zestawy klocków w podróż na Australian Open, a następnie na rywalizację na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu, aby w przerwach pomiędzy intensywnymi rozgrzewkami mogła znaleźć moment dla siebie i zadbać o spokój i skupienie. 

Czytaj też: Iga Świątek z tytułem Najlepszego Sportowca Polski. Medialność tenisistki wzrosła o 40 proc.!

„Iga jest inspiracją dla milionów ludzi na całym świecie i stanowi wzór do naśladowania dla dzieci, nastolatków, ale także dorosłych. Ze swoją niezłomną, sportową determinacją, połączoną z kreatywnością, otwartą głową i wrodzoną skromnością, Iga uosabia wartości marki LEGO, które od zawsze staramy się przekazać najmłodszym pokoleniom. To, co bardzo cenimy w podejściu Igi do budowania z klocków to fakt, że jest to nie tylko hobby, ale także ważny elementem ćwiczenia uważności, umiejętności niezbędnej przed ważnymi meczami. To szczególnie ważne dla młodych umysłów, które coraz częściej są przebodźcowane szkołą, zajęciami pozalekcyjnymi czy mediami społecznościowymi, pozostawiając im niewiele czasu na swobodną zabawę” – mówi Maciej Seliński, dyrektor generalny na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO.

Marka przekazuje w komunikacie prasowym, że Iga Świątek od lat korzysta z klocków LEGO, a jej zamiłowanie do budowania jest dowodem na to, że zabawa nie musi konkurować z treningami i rozwojem osobistym. Ponadto, tworzenie budowli to dla niej nie tylko forma relaksu, ale i trening logicznego myślenia i uważności. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin