.

 

K+Group i Polska Organizacja Reklamodawców tworzą raport o wyzwaniach marketerów

dodano: 
11.04.2024
komentarzy: 
0

Polska Organizacja Reklamodawców oraz agencja K+Group ruszają z badaniem opinii dyrektorów i przedstawicieli działów marketingu na temat kondycji branży marketingowej. W kwietniu 2024 roku rozpoczęła się pierwsza edycja PL CMO Survey 2024/2025.

Celem badania jest określenie kluczowych potrzeb, oczekiwań i wyzwań stojących przed szefami marketingu w Polsce w 2024 i 2025 roku. Ankietowani będą mogli podzielić się spostrzeżeniami oraz zapoznać się z doświadczeniami innych przedstawicieli branży marketingowej. Ankieta skierowana jest do dyrektorów i przedstawicieli działów marketingu.

„Ostatnie lata, a w szczególności zeszły rok, były wyjątkowe dla branży marketingowej. Pokłosie pandemii, negatywne skutki wojny w Ukrainie oraz zastosowanie sztucznej inteligencji wywróciły pracę dyrektorów do góry nogami. Długoterminowe planowanie straciło sens, zaostrzyła się walka o konsumenta, a narzędzie AI dały nowe możliwości i skróciły czas pracy przygotowania kampanii. Dlatego chcemy zapytać, jakie są kluczowe potrzeby i wyzwania  dyrektorów marketingu oraz jak widzą oni przyszłość swojej profesji” – wyjaśnia Michał Olbrychowski, COO K+Group.

Jak mówi Darek Maciołek, CMO w Banku BNP Paribas oraz członek zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców, „w wielu sektorach gospodarki jedyną stałą cechą otoczenia rynkowego jest ostatnio jego zmienność”. „Czynniki makroekonomiczne i geopolityczne nałożyły się na wciąż przyspieszające zmiany w obszarze technologii. W takich warunkach marketing bardzo zyskuje na znaczeniu, ale staje się również o wiele bardziej skomplikowaną materią” – podkreśla, dodając, że poznanie opinii ekspertów będzie dla przedstawicieli branży marketingowej inspiracją

W badaniu można wziąć udział do 19 kwietnia 2024 roku. Osoby zainteresowane udziałem mogą zgłosić się, wysyłając wiadomość na adres e-mail badanie@kplus.agency.

Ankieta jest w pełni anonimowa. Na jej wypełnienie potrzeba około siedmiu minut. Uczestnicy badania otrzymają pełny wgląd w jego wyniki i pierwszeństwo w dostępie do raportu. Kluczowe wnioski płynące z badania zostaną zaprezentowane w czerwcu 2024 roku.

Realizacją badania zajmuje się agencja badawcza K+Research by Insight Lab, należąca do K+Group. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin