Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Co czytają PR-owcy? Skąd czerpią wiedzę? My już wiemy, teraz kolej na Was. W poniedziałki i środy będziemy publikować rekomendacje książkowe doświadczonych ekspertów od komunikacji. Mamy nadzieję, że to Was nie tylko zainspiruje, ale też skłoni do przedstawienia swoich PR-owych bestsellerów.
Magdalena Gieorgica, account director Momentum Worldwide
„Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym”, Dixit Avinash K., Nalebuff Barry J., tłum. Opracowanie zbiorowe, MT Biznes, 2009
Wszyscy dookoła mówią o strategiach komunikacyjnych, ale rozumie je tylko kilka procent, nie mówiąc o tym, ile wciela w życie. Świetna książka, która uczy myślenia o komunikacji w kategoriach strategicznych, czyli jedynie słusznych.
„Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”, Paul Arden, tłum. O. Siara, Wyd. Insignis, 2008
Atak na nasz sposób postrzegania świata i tendencyjne myślenie, które nie przynosi efektów. Przeglądam ją zawsze wtedy, kiedy wpadnięcie na dobry, zawodowy pomysł idzie mi opornie.
Grażyna Grace Tallar, „Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego”, Wyd. Poligraf, 2013
O tym, że wcale nie trzeba agencji PR i sztabu ludzi, żeby znaleźć się na pierwszej stronie New York Times’a, wystarczy zręcznie napisać własną książkę.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.