AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Zainspiruj się!

Co czytają PR-owcy? Skąd czerpią wiedzę? My już wiemy, teraz kolej na Was. W poniedziałki i środy będziemy publikować rekomendacje książkowe doświadczonych ekspertów od komunikacji. Mamy nadzieję, że to Was nie tylko zainspiruje, ale też skłoni do przedstawienia swoich PR-owych bestsellerów.

Magdalena Gieorgica, account director Momentum Worldwide

„Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym”, Dixit Avinash K., Nalebuff Barry J., tłum. Opracowanie zbiorowe, MT Biznes, 2009

Wszyscy dookoła mówią o strategiach komunikacyjnych, ale rozumie je tylko kilka procent, nie mówiąc o tym, ile wciela w życie. Świetna książka, która uczy myślenia o komunikacji w kategoriach strategicznych, czyli jedynie słusznych.

„Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”, Paul Arden, tłum. O. Siara, Wyd. Insignis, 2008

Atak na nasz sposób postrzegania świata i tendencyjne myślenie, które nie przynosi efektów. Przeglądam ją zawsze wtedy, kiedy wpadnięcie na dobry, zawodowy pomysł idzie mi opornie.

Grażyna Grace Tallar, „Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego”, Wyd. Poligraf, 2013

O tym, że wcale nie trzeba agencji PR i sztabu ludzi, żeby znaleźć się na pierwszej stronie New York Times’a, wystarczy zręcznie napisać własną książkę.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...