Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...
W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...
Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...
Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...
Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...
Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu w Polskim Wydawnictwie Naukowym
„Błysk! Potęga przeczucia”, Malcolm Gladwell, tłum. A. Skucińska, Znak, 2009
O tym, jak rzut oka może przynieść bardziej rzeczowy osąd niż dogłębne analizy. O znaczeniu doświadczenia i ślepych uliczkach dokonywania ocen przez ekspertów. Również o tym, jak radzić sobie w czasach natłoku informacyjnego.
„Społeczeństwo sieci”, Manuel Castells, tłum. K. Pawluś, M. Marody, J. Stawiński, S. Szymański, PWN, 2010
Klasyczna pozycja opisująca, jak funkcjonuje społeczeństwo cyfrowe. Można powiedzieć, elementarz. Nie jest to lektura łatwa, ale konieczna dla każdego, kto chce zrozumieć współcześnie obserwowane procesy przemian społecznych. Pozwala dostrzec linie podziałów, które są przyczyną największych konfliktów komunikacyjnych w społeczeństwie.
„Władza komunikacji”, Manuel Castells, tłum. J. Jedliński, P. Tomanek, PWN, 2013
Tytuł mówi sam za siebie. Chyba nie można wyobrazić sobie książki z lepszym tytułem do takiego zestawienia. Polskie wydanie w tym roku.
„Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg”, Nicolas Carr, tłum. K. Rojek, Helion, 2012
Podobnie jak wyżej – tytuł tłumaczy bardzo wiele. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto ceni higienę mentalną i chce zarządzać swoim umysłem, a nie poddawać się dyktatowi internetu.
Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.
Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...
Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.