AKTUALNOŚCI

  •  
  • Pustka w tytule? Wypełnij ją czasownikiem!
  • Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

  • Więcej...
  •  
  • 6 skutecznych pomysłów na rozpoczęcie budowy relacji z dziennikarzami
  • W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

  • Więcej...
  •  
  • Nagłówki ze stylem
  • Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

  • Więcej...
  •  
  • Co irytuje dziennikarzy?
  • Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

  • Więcej...
  •  
  • 31 maja - nowy termin szkolenia z wideo marketingu
  • Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie...

  • Więcej...

Testy

Każdy uczestnik kursu internetowego, po zapoznaniu się z wybranym modułem może przystąpić do testu sprawdzającego znajomość materiału zawartego w tym bloku tematycznym. Test do każdego modułu składa się z 12 pytań zamkniętych, wielokrotnego wyboru, czyli więcej niż jedna odpowiedź (w danym pytaniu) może być prawidłowa. Punkty za prawidłowe odpowiedzi zliczane są automatycznie. Maksymalnie, w teście danego modułu, można otrzymać 12 punktów. Czas przeznaczony na uzupełnienie testu, liczony od momentu zaznaczenia pierwszej odpowiedzi, wynosi 60 minut.

Na podstawie liczby punktów uzyskanej przez uczestnika zostanie wystawiona ocena według skali:

  • brak zaliczenia: 0-6 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 3(dostateczna): 7 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 3+(dostateczny+): 8 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 4(dobry): 9 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 4+(dobry+): 10 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 5 (bardzo dobry): 11 lub 12 odpowiedzi poprawnych

Każdy uczestnik ma możliwość trzykrotnie podejść do zaliczenia testu on-line. Najwyższa ocena uzyskana w wyniku zaliczenia testu będzie wpisana na certyfikacie potwierdzającym ukończenie wybranego modułu kursu internetowego.

W przypadku nie zaliczenia testu podczas trzech prób użytkownik ma możliwość zgłoszenia się do egzaminu poprawkowego pisząc maila na adres a.zych@proto.pl i w temacie maila wpisując słowa „Poprawa testu”. Po wniesieniu opłaty 30 zł brutto na konto:

PRoto Sp. z o.o.

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

Numer rachunku: 15114019770000391485001001

użytkownik otrzymuje możliwość ponownego trzykrotnego zdawania testu sprawdzającego. Poprawę testu należy wykonać w terminie 10 dniu roboczych od momentu otrzymania aktywnego dostępu.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...