AKTUALNOŚCI

  •  
  • Przerwa świąteczna. E-kursy opłacone po 21.12 aktywowane od 29.12
  • W związku z przerwą świąteczną wszystkie zamówienia na kursy internetowe opłacone po 21 grudnia będą aktywowane od 29 grudnia.

  • Więcej...
  •  
  • Design eventu – oczarować oczy
  • Plastyka eventu, estetyka przygotowania materiałów, harmonia, szyk, elegancja. Czy ktoś zwraca na nie uwagę? Jak bardzo wpływają na odbiór wydarzenia przez naszych uczestników? Czy piękne materiały mają siłę przewagi w pozyskaniu sponsorów i czy warto wydać więcej na grafika…

  • Więcej...
  •  
  • Jak zaoszczędzić na evencie
  • Zobaczmy, gdzie szukać oszczędności w budżecie eventowym...

  • Więcej...
  •  
  • Zanim zaplanujesz strategię content marketingu…
  • ...musisz odpowiedzieć sobie na pytania o bieżący stan rzeczy, jeśli chodzi o firmowe treści. Pomoże Ci w tym audyt dotychczasowej komunikacji. Prowadzi się go w kilku ważnych obszarach...

  • Więcej...
  •  
  • Dlaczego Twoja marka potrzebuje influencerów?
  • Jeśli zgodzimy się, że klient poszukujący produktu jest jak błądzący po pustyni podróżnik, to lwia część stron internetowych marek jest dla niego użyteczna jak piłeczka tenisowa na tej pustyni, a influencer jest za to jak oaza ze źródłem wody pitnej...

  • Więcej...

Testy

Każdy uczestnik kursu internetowego, po zapoznaniu się z wybranym modułem może przystąpić do testu sprawdzającego znajomość materiału zawartego w tym bloku tematycznym. Test do każdego modułu składa się z 12 pytań zamkniętych, wielokrotnego wyboru, czyli więcej niż jedna odpowiedź (w danym pytaniu) może być prawidłowa. Punkty za prawidłowe odpowiedzi zliczane są automatycznie. Maksymalnie, w teście danego modułu, można otrzymać 12 punktów. Czas przeznaczony na uzupełnienie testu, liczony od momentu zaznaczenia pierwszej odpowiedzi, wynosi 60 minut.

Na podstawie liczby punktów uzyskanej przez uczestnika zostanie wystawiona ocena według skali:

  • brak zaliczenia: 0-6 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 3(dostateczna): 7 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 3+(dostateczny+): 8 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 4(dobry): 9 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 4+(dobry+): 10 odpowiedzi poprawnych
  • ocena 5 (bardzo dobry): 11 lub 12 odpowiedzi poprawnych

Każdy uczestnik ma możliwość trzykrotnie podejść do zaliczenia testu on-line. Najwyższa ocena uzyskana w wyniku zaliczenia testu będzie wpisana na certyfikacie potwierdzającym ukończenie wybranego modułu kursu internetowego.

W przypadku nie zaliczenia testu podczas trzech prób użytkownik ma możliwość zgłoszenia się do egzaminu poprawkowego pisząc maila na adres a.zych@proto.pl i w temacie maila wpisując słowa „Poprawa testu”. Po wniesieniu opłaty 30 zł brutto na konto:

PRoto Sp. z o.o.

ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

Numer rachunku: 15114019770000391485001001

użytkownik otrzymuje możliwość ponownego trzykrotnego zdawania testu sprawdzającego. Poprawę testu należy wykonać w terminie 10 dniu roboczych od momentu otrzymania aktywnego dostępu.

 

NOWOŚCI

  •  
  • Sprawdź PAKIET DLA INDYWIDUALISTÓW!

    Nowość w Akademii PRoto! Ty – sam wybierasz (...). My – dajemy Tobie w pakiecie 30% rabatu od ceny regularnej.

  • Więcej...
  •  
  • PR dla start-upów. Nowy pakiet w kursie internetowym!
  • Wystartowałeś z własną firmą? Masz głowę pełną pomysłów na innowacje, ale myśli zaprząta Ci promocja swoich produktów lub usług? Chcesz więcej wiedzieć o PR, ale...

  • Więcej...
  •  
  • Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów. Nowy moduł w kursie internetowym!
  • Od 9 września jest dostępny nowy moduł w kursie internetowym Akademii PRoto – „Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów”. Autorem modułu jest Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications, wiceprezes Związku Firm Public Relations.

     

  • Więcej...